سند راهبردي فروش، سندي است كه خيلي ساده اما جامع تمام فعاليتهاي ما در بخش فروش را تبيين مي كند. يعني ما مي دانيم كه هر كاري را چرا و چطور انجام ميدهيم و براي فروش خود چه فعاليتهايي انجام…
بخش فروش یکی از مهمترین جنبههای هر کسبوکار موفق است. امروزه همگان اذعان دارند که علاوه بر مدیریت و بازاریابی، باید جایگاه ویژهای را برای بخش فروش باز کرد. با این حال، هنوز مقالات و مباحث زیادی به مساله فروش…
مقدمه: توسعه خدمات جدید یکی از مفاهیمی است که طی سال های اخیر در حوزه کسب و کار خدمات به شدت مورد توجه قرار گرفته و پژوهشگران و مجریان بسیاری را درگیر خود نموده است. توسعه خدمات جدید یکی از…
آیا وقتی نمیتوانید چیزی بفروشید، مشتری را سرزنش میکنید؟ یا اینکه برای مدیر فروشتان بهانه میآورید که مقصر مشتری است که شما نمیتوانید قرار ملاقات بگذارید؟ یا میگویید مشتری فعلاً سفارش نمیدهد؟ در این بیستوپنج سالی که در کار فروش…
نوآوری مهمترین نیاز سازمان های امروزی: اگر شرکت ها می خواهند توسعه یافته و موفق شوند نیاز به نو آوری دارند.درصد بسیار بالایی از محصولات جدید به رغم برنامه ریزی و تحقیقات منسجم بازار موفق به این کار نمی شوند…
صاحبان مشاغل و تاجران، چه آنهایی كه كسب و كاری مستقل به راهانداختهاند و چه آنهایی كه در سازمانهای دولتی كار میكنند، آرزوهای مشتركی دارند كه جلب مشتری و افزایش درآمد، در صدر این آرزوها قرار دارند. جلب و جذب…
اگر از من سوال کنید بدترین جملهای که ممکن است یک فروشنده در جلسهای که از قبل با مشتری تنظیم کرده بپرسد، چه جملهای است، میگویم این که بپرسد: «شما در چه زمینهای فعالیت میکنید؟» قدیمترها به فروشندگان توصیه میکردند…
⬅️ در بازارهای انبوه، برندها تلاش میکنند تا به وسیعترین طیف ممکن از مشتریان دست پیدا کنند، ولی افزایش مشتریان یک برند لوکس باعث کاهش ارزش آن برند میشود. برای همین، برندهایی نظیر هاکوپیان يا برندهاي لاكچري خارجي سعی میکنند…
1- نوآوری بدون تجاری سازی ایده، کسب و کار نیست: ممکن است ایده یا فناوری شما، شگفت انگیز و فرصتی بزرگ باشد ولی این به تنهایی موفقیت کسب و کار شما را تضمین نمی کند. شما هنوز نیازمند راهکاری جهت…
1 – مشخص کنید در چه حوزه ای تصمیم به فعالیت دارید 2 – توجه داشته باشید که اگر به محصول یا خدمتی علاقه مند باشید راحت تر و بهتر آن را بازاریابی خواهید کرد. چرا که برای شناخت بیشتر…