آموزش :
آموزش و بهسازي مدیران و كاركنان اقدامي راهبردي است كه در سطح فردي باعث ارزشمندي فرد، و در سطح سازماني باعث بهبود و توسعه سازمان می شود.
دکتر سید جواد موسوی به عنوان یک مربی حرفه ای کسب و کار، آموزش های تخصصی را در قالبی کاربردی و با توجه به تجربه ی حضور در 15 صنعت کشور،بیش از 2000 ساعت تدریس وحضور در بسیاری از کارگاه و کنفرانسهای علمی پژوهشی را در رشته های بازاریابی، فروش، تبلیغات و برندسازی می پردازد.
دوره جامع مدیریت فروش
معرفی دوره:
یکی از بزرگ ترین چالش های پیش روی نمایندگان و فروشندگان در کشور ما، عدم کسب مهارت های کافی درمورد مفاهیم پایه ای فروش و مدیریت صحیح جلسه ملاقات با مشتری است. به عبارت دیگر، چنانچه از یک نماینده یا فروشنده بپرسیم پلان یا طرح و برنامه شما برای مدیریت صحیح ویزیت چیست، غالباً یا پاسخی نخواهیم شنید و یا پاسخی غلط خواهیم شنید!
به بیان ساده تر، نماینده ها و فروشنده ها نمی دانند برای یک فرآیند فروش از کجا باید شروع کنند وتا لحظه ای که مشتری چک خرید را امضا کند باید چگونه پیش ببرند! البته جای تعجبی هم ندارد. متأسفانه فروشندگان ما، هرگز یک دوره آموزشی مناسب ویژه فروشندگی را طی ننموده اند و صرفاً با حضور در کلاس های فنی و یا سمینارهای غیر کابردی و صرفا نظری، خود را فروشنده می دانند.
این درحالیست که حرفه ای های فروش به خوبی می دانند که فروشندگی باید دارای یک طرح و برنامه از پیش مشخص شده باشد! وگرنه فعالیت رندوم و اتفاقی، نتایج زودگذر و اتفاقی نیز به بار می آورد…
یک فروشنده حرفه ای می داند که یک جلسه ملاقات با مشتری را باید به 4 بخش کلی تقسیم کرده و برای هر بخش، برنامه ریزی مشخصی را به اجرا درآورَد.
در واقع شما در این دوره تخصصی (جمعا 28 ساعت) خواهید آموخت که چگونه می توانید مشتریان بالقوه را تبدیل به مشتریان بالفعل کنید و برای ثانیه به ثانیه جلسه ملاقات خود با مشتری تان، به گونه برنامه ریزی کنید که در نهایت، از هر 5 جلسه ملاقات با 5 مشتری مختلف، حداقل تا 1 فروش قطعی به دست آورید! از طرف دیگر مجموعه ای از برترین تکنیک های تعبیر و تفسیر زبان بدن مشتری را خواهید آموخت و در آخر، مجموعه ای از ابزارهای مفید برای هدفگذاری فردی، اصلاح نظام باورهای شخصی، قانون جذب، اصول و مبانی موفقیت فردی و… را فرا می گیرید.
سرفصلهاي دوره :
• جایگاه فروش در علم مارکتینگ و طراحی ارتباطات حوزه فروش( 1ساعت)
• فروش حرفه ای و ویژگی های فروشندگان حرفه ای (4 ساعت)
• مهندسی و پیش بینی فروش (2 ساعت)
• طبقه بندی مشتریان(2 ساعت)
• تکنیک های مشتری مداری یا مشتری نوازی(4 ساعت)
• مهارتهای ارتباط موثر با مشتریان و مدیریت جلسات(4 ساعت)
• مطالعه تیپهای شخصیتی و نحوه برخورد صحیح با آنها(4 ساعت)
• مهارتهای ارتباطی با مشتریان شاکی(مدیریت اعتراضات) ( 3 ساعت)- سیستم انتقادات و پیشنهادات و بررسی آن
• مهارتهای فروش تلفنی4 ساعت
0
دانشپذیر
0
ساعت تدریس
0